Regulament ELPSI LAND

REGULAMENT ELPSI LAND

 

Vă mulțumim că ați ales să lucrăm împreună J!

 

O colaborare eficientă presupune, în primul rând, respectarea angajamentului de către fiecare parte implicată, respect pentru noi înșine și pentru ceilalți.

Programarea ședinței se face telefonic / e-mail sau la sediu. Puteți beneficia de serviciile oferite de specialiștii ELPSI LAND doar în baza unei programări, cu plata in avans. Pentru programare, avem nevoie de numele dvs. si un număr de telefon la care să vă putem contacta.

Pentru a putea beneficia pe deplin de serviciile contractate, este bine să urmați recomandările specialistului cu privire la: tipul de intervenție (ședințe individuale, grup, lucru copil / părinte / familie / cuplu …), frecvența, durata, încheierea intervenției. In oricare altă situație beneficiile așteptate respectiv, obiectivele vor fi mult mai greu sau imposibil de atins.

Punctualitate

Respectând ora programării puteți beneficia de tot timpul alocat ședinței. Dacă întârziați, veți beneficia doar de timpul rămas.

Dacă veniți mai devreme, vă rugăm să luați loc în sala de așteptare, păstrând liniștea și așteptând să fiți invitat de către specialist.

În cazul in care se lucrează cu copilul, vă rugăm să îl așteptați în sala de așteptare – păstrând liniștea, iar in cazul in care alegeți să plecați, vă rugăm sa fiți prezent în sala de așteptare cu minim 5 minute, înainte de terminarea ședinței  pentru feedback – copil, aspecte organizatorice.

Confirmare / Anulare / Reprogramare ședințe

            Pentru a veni în sprijinul dvs., cu o zi înainte de ziua programării veți primi un mesaj SMS de reamintire.

Anularea sau reprogramarea ședințelor se realizează cu cel puțin 24 ore înainte, in intervalul orar 10:00-18:00, doar la numărul de telefon: 0790 022 278 (recepție). Pentru ședințele programate Luni, anularea sau reprogramarea  ședințelor se face  in ultima zi lucrătoare din săptămâna anterioara – Vineri, in intervalul orar 10:00-18:00, la numărul de telefon 0790 022 278 (recepție). Terapeuții nu pot face operațiuni in sistemul de programare, doar recepția se ocupă de acest aspect, in timpul programului de lucru: Luni – Vineri, 10.00-18.00.

Costul ședinței anulate / reprogramate (de către client, din orice cauză)  cu mai puțin de 24 ore înainte / mai târziu de ultima zi lucrătoare din săptămâna anterioară (vineri), pentru ședințele programate luni – va fi suportat integral de către client. Timpul alocat unei ședințe este rezervat în exclusivitate clientului iar anularea acesteia cu mai puțin de 24 ore înainte / in afara programului de lucru (sâmbătă, duminică), ne pune în imposibilitatea de a reface programul, pierzând astfel nu numai timpul specialistului dar se și anulează șansa unei alte persoane de a beneficia de serviciu.

În situația în care ședința este reprogramată de către specialist – aceasta va fi recuperată la o dată stabilită de comun acord.

Abonamente

Abonamentele (pentru lucru individual, programe de grup) – se achită integral la începutul lunii, pentru luna în curs.

Ședințele cuprinse în abonament se desfășoară doar în perioada contractată.

Ședințele din abonament pierdute prin neprezentarea clientului la data și ora programată, nu se recuperează, iar suma corespunzătoare din abonament nu se returnează și nu se reportează.

Siguranța

Vă rugăm să verificați starea de sănătate proprie și a copilului pentru a anula ședința in timp util, fără costuri, atât pentru dvs. cât și pentru terapeuți (24h înainte / in ultima zi lucrătoare din săptămâna anterioara – vineri, pentru ședințele programate luni) sau pentru a opta pentru lucrul online. Nu se va lucra, chiar dacă s-a ajuns la sediu, cu adult/copil care prezintă următoarele simptome: febră, tuse, secreții nazale (muci), diaree, vărsături (in acest caz, ședința nu se va recupera și costul va fi achitat integral).

Pe parcursul ședințelor, ne asumăm răspunderea pentru siguranța copiilor. În afara ședințelor, din momentul în care copilul este preluat de părinte, răspunderea pentru siguranța copilului îi aparține părintelui. De asemenea, vă rugăm însoțiți copiii până când sunt preluați de terapeut si să ii luați la timp, nu ne asumăm supravegherea copiilor neînsoțiți de părinți înainte și după ședință.

Urgențe

            In cazul in care apare o urgență și doriți să vă consultați specialistul, puteți stabili o ședință in limitele timpului disponibil, dar cat mai curând posibil.

Daca situația este complexă și nu suferă amânare puteți apela la serviciile de urgență.

 

Documente care reglementează colaborarea:

·        GDPR

·        Documentele fiscale (factură, chitanță, bon fiscal)

·        Pentru lucrul cu minorii – acordul părintelui / tutorelui legal cu privire la participarea minorului la serviciile psihologice

·        Contract de prestări servicii psihologice

·        Fișa de identificare – programe de dezvoltare personală grup

 

Nerespectarea regulamentului poate conduce la oprirea colaborării!

           

 

Avem încredere că putem avea o colaborare eficientă☺️!